مهدیه مجرد

افزایش سئو وردپرس

افزایش سئو وردپرس چگونه انجام میشود؟ چه راهکارهایی برای بهبود سئو در سایت های وردپرسی وجود دارد. همانطور که میدونید و قبلا هم گفتیم بهترین و راحت ترین و همپنین کم هزینه ترین روش طراحی سایت، طراحی سایت با وردپرس است.

اما همیشه بالابردن سئو سایت در وردپرس سوال همه افرادی هست که با وردپرس سایت دارن و یا سئو یک سایت وردپرسی رو به عهده گرفته اند.

ما در این مقاله چندتا از راهکارهای بالابردن سئو سایت وردپرسی رو براتون توضیح میدیم به امید اینکه مشکلتون رفع شده و بهترین بتونید روی سئو سایتتون کار کنید.

تغییر آدرس محتوا

سیستم مدیریتی وردپرس به صورت پیشفرض طوری طراحی شده که برای آدرس دهی به نوشته ها از مدل خاص خودش استفاده کنه و این روش اصلا مورد تایید گوگل نیست، پس حواستون باشه طوری لینک محتوایی خود را بچینید که نام نوشته در آدرس شما قرار گرفته باشد.

برای این کار میتوانید از بخش تنظیمات قسمت پیوند ها تنظیمات دیفالت وردپرس را تغییر داده و آدرس را همانطور که میخواهید نوشته شوند بچینید.

نقشه سایت

دقت داشته باشید که از پلاگین های نقشه سایت در سایت خود استفاده کنید، این پلاگین به شما کمک میکنه بدون نیاز به آپدیت دستی صفحه نقشه سایت خودتون رو همیشه آپدیت شده داشته باشید.

لینک های خارجی

درباره لینک سازی خیلی صحبت کردیم و همانطور که میدونید لینک سازی یکی از ارکان مهم و اساسی در سئو سایت هست اما توجه کنید که اصلا از مقدار بالای لینک های خارجی در سایت استفاده نکنید.

افزونه های سئو

اط افزونه های بهینه شده برای وردپرس و سئو سایتتون استفاده کنید، این پلاگین ها تنوع بالایی دارن و شما میتونید با توجه به بودجه و نوع فعالیتتون بهترین آنها را انتخاب کنید.

عناوین

به عنوان های صفحات سایتتون دقت کنید، عناوین تکراری برای صفحات قرار ندین که باعث افت سئو میشه.

کش سایت

از افزونه های قوی برای کش سایت استفادهه کنید تا سرعت لود شما بالاتر بره، این کار هم به بالارفتن سئو سایت شما خیلی کمک میکنه.

CDN

این روش برای افرادی که اطلاعات ثابت زیادی توی سایتشون نگه داری میکنن خیلی کاربردیه و اگه شما از این دسته افراد هستید حتما از CDN برای کش سایت استفاده کنید.

هاست

انتخاب هاست مطمعن اولین قدم برای داشتن سایت هست و صد البته در سئو سایت هم دخالت مستقیم داره، سرعت بالای هاست به سرعت لود سایت کمک میکنه، درکل هاست با سرعت بالا و امنیت بالاتر باعث افزایش ورودی سایت شما شده و به سئو سایتتون کمک میکنه.

نظرات

نظرات توی بالارفتن همکاری کاربران توی اطلاعات سایت کمک میکنه ولی یادتون باشه حتما همیشه نظرات اسپم رو بلاک کنید، البته با پلاگین های موجود میتوانید این نظرات را اتومات محدود و بلاک کنید.

شبکه های اجتماعی

فعالیتتون توی شبکه های اجتماعی را افزایش بدید و لینک سایتتون را در شبکه های اجتماعی خود منتشر کنید تا ورودی سایتتون را بالاببرید. از شبکه های اجتماعی مثل لینکدین، اینستاگرام، توییتر و فیس بوک استفاده کنید.

نویسنده مطلب:

شبکه های اجتماعی:

هیچ نظری وجود ندارد

  • سلام، مهمان