مهدیه مجرد

بک لینک رایگان

بک لینک رایگان

بک لینک رایگاه، همانطور که بارها گفتیم یکی از دغدغه های اصلی وب مستران، بالابردن سئو سایت است که یکی از عوامل مهم آن داشتن بک لینک های قدترتمند بوده که با استفاده از لینک گرفتن از سایت ها به صورت رایگان و یا حتی ریپورتاژ آگهی ها میباشد.

ما در این مقاله سایت ها و پلت فرم هایی که میتوانید از آنها به صورت رایگان بک لینک بگیرید را معرفی میکنیم، امیدواریم با استفاده از آنها بتوانید رتبه سئو سایت خودتون را درگوگل به بهترین شکل افزایش بدید.

وبلاگ های ایرانی

وبلاگ ها سایت هایی هستند که به شما این امکان را میدهند که در آنها صفحه شخصی (وبلاگ) داشته باشید و به صورت رایگان روی آنها کار کنید و از آنها میتوانید برایگرفتن بک لینک استفاده کنید.

لیست وبلاگ های ایرانی:

allblog.ir
niniweblog.com
parsiblog.com
blogtez.com
rasekhoon.net
arzublog.com
tebyan.net
blogsazan.com
aramblog.ir
toonblog.ir
famblog.ir
blog.ir
niloblog.com
shoplogger.ir
royablog.ir
loxblog.com
farsiblog.com
بک لینک رایگان

وبلاگ های خارجی:

blogspot.com
doodlekit.com
weebly.com
yomoblog.com
diowebhost.com
xzblogs.com

سایت های اشتراک PDF ​

یکی از بهترین راه حل ها استفاده از سایت های اشتراک PDF برای فرایند بک لینک گیری می باشد. اگر در این سایت ها به صورت مداوم و از راه درست فعالیت کنید میتوانید به زودی نتیجه عالی آن را مشاهده نمایید. 

شما حتی میتوانید از این سایت ها برای به دست آوردن اطلاعات مهم استفاده کرده و با انجام نظر سنجی، اطلاعات مورد نیاز خود را ب=درباره کاربران و اهداف آنها متوجه شوید. 

سایت های نظر سنجی
surveymonkey.com
surveygizmo.com
smartsurvey.co.uk
freeonlinesurveys.com
porsline.ir
 

سایت های رزومه ساز آنلاین: 

شما ضمن ساختن رزومه آنلاین در این سایت ها بستر خوبی برای گذاشتن لینک سایت خود خواهید داشت و این یکی از قوی ترین بک لینک هایی است که میتوانید به صورت رایگان ساخته و از آن برای بالابردن سئو سایت خودتان کمک بگیرید. 

edublogs.org
doodlekit.com
hatenablog.com
eklablog.com
webself.net

سوشال بوکمارک ها الماس پنهان

یکی از الماس های پنهان دنیای بک لینک سازی سوشال بوکمارک ها هستند که بسیاری از افراد و متخصصان سئو آن ها را نادیده می گیرند. از این رو غافل نشدن از این فرصت بی نظیر برای ساخت بک لینک های دائمی و رایگان می تواند بسیار برای کسب و کار و سایت شما مفید باشد. 

سوشال بوکمارک ها همچنین فضای خوبی را برای دیده شدن کسب و کارتان فراهم می کنند و با توجه به اینکه کاربران زیادی در آن ها فعال هستند برای دیده شدن هر چه بیش تر کسب و کارتان فرصتی بی نظیر هستند.

Mix
Dribble
Delicious
Pocket
Reddit

سایت های اشتراک ویدئو

سایت های اشتراک ویدئو که قبلتر هم دربارشون صحبت کردیم یکی دیگه از پلتفرم هایی است که میتونید به صورت رایگان ازشون بک لینک بگیرید و به صورت دائم یک بک لینک قوی برای خودتون داشته باشید و تاثیر آنها را روی سئو ساییتتون مشاهده کنید. 

youtube.com
dailymotion.com
vimeo.com
Aparat.com
mihanvideo.com

سایت های سئوال و جواب

این سایت ها قبلتر ها کمتر مورد بحث قرار میرفت اما این روز ها یکی از پرطرفدار ترین سایت ها برای کاربران هست و سوالات خودشون رو اونجا مطرح میکنن و میتونید با جواب دادن به کربران و اشتراکک گذاری لینک سایتتون دراین پلتفرم ها بک لینک های قوی و همچنین ویو بگییرید، پس از فعالیت در این پلتفرم ها قافل نشوید. 

www.porseshkadeh.com
javabkoo.com
javabyab.com
www.kingit.ir
www.javab24.com
بک لینک رایگان

سایت های کوتاه کننده لینک 

یکی دزگه از سایت هایی که به شما بک لینک دائمی و رایگان میدن سایت های کوتاه کننده لینک هست، برای مثال موقعی که شما میخوایید یک لینک از وب سایت خودتون را دخل یه متن بدون هایبر لینک اضافه کنید میتونید از این سایت ها استفاده کرده و لینک های وتاه تری نسبت به لینک ساخته شده توسز سایت خودتون را از آنها دریافت و در هرکجا که میخواهید آچلود نمایید. این سایت ها نیز از نظر سئویی بسیار قوی هستند و بک لینک گیری از این سایت ها نیز میتون تاثیر بسیار زیادی روی سئو سایت شما داشته باشند. 

u.to
gestyy.com
tinyurl.com
shorturl.com
clck.ru

فروم ها 

فروم ها یکی دیگه از سایت هایی هستند که این روزه مورد توجه کاربران قرار گرفته اند، کاربران در این سایت ها به تبادل نظر و همینطور چرسش و پاسخ میپردازند، پس از این طریق هم میتوانید بک لینک های قوی و دائمی برای سایت خودتون تهیه کنید و همینطور به گرفتن ویو از سمت کاربران این سایت ها برای خودتون اقدام نمایید.

forum.sopot.com
forums.cysticfibrosis.com
forum.singaporeexpats.com
forums.atozteacherstuff.com
steinberg.net/forums

سایت های ثبت مقاله 

یکی دیگه از روش های گرفتن بک لینک ریپورتاژ و یا نوشتن مقاله در سایت هایی است که به شما اجازه میدن داخل آنها به عنوان مهمان محتوا منتشر کنید، خیلی از این سایت ها این روزها در قبال هر مقاله بسته به تعداد کلمات و تصاویر و همچنین لینک ها از ششما مبالغی را دریافت میکنند اما هنوز چندتا سایت هست که به صورت رایگان میتوانید از آنها در این موضوع کمک گرفته و مقالات خودتون را به همراه لینک در آنها منتشر نمایید. 

hubpages.com
selfgrowth.com
sooperarticles.com
articlesfactory.com
pubarticles.com

لیست سایت های web2

سایت های Web2 مدل دیگری برای بک لینک سازی رایگان در گوگل است. شما در این سایت ها تنها یک ثبت نام انجام میدهید و پس از آن شروع به درج گذاری محتوا می کنید. هر چه محتواهایی که در سایت قرار می دهید یونیک باشند بهتر است و سریع تر ایندکس می شوند. با این حال شما می توانید، در صورتی که وقت زیادی ندارید از حالت اشتراک گذاری محتوا استفاده کنید. 

استفاده از این سایت ها خیلی به شما کمک می کند تا به بهبود رتبه سایت تان کمک کنید و علاوه بر این فرایند لینک سازی شما را طبیعی تر و با کیفیت تر می کند. 

Weebly.com
Wix.com
Sites.google.com
Tumblr.com
Yola.com

لیست سایت های درج آگهی

سایت های درج آگهی علاوه بر بک لینک سازی برای فروش محصولات و خدمات بسیار گزینه مناسبی هستند. شما به راحتی می توانید در آن ها عضو شوید و شروع به تبلیغ محصولات تان کنید. در بعضی از این ها اجازه لینک دادن به صفحه را دارید ولی در بعضی دیگر باید هزینه ای را پرداخت کنید. با این وجود همین که شماره تماس تان را قرار می دهید ویژگی بسیار خوبی است. 

لیست این سایت های درج آگهی رایگان در این جدول قرار گرفته است. شما در این نوع دو هدف را در نظر بگیرید یکی فروش و دیگری ساختن بک لینک.

سعی کنید تصاویری که قرار می دهید یونیک باشند و عکس لوگو نداشته باشند وگرنه منتشر نمی شوند. 

http://istgah.com

http://newagahi.ir

http://www.agahichi.com

صفحه اصلی

http://digiagahi.com

 

منبع: ویکی دمی

نویسنده مطلب:

شبکه های اجتماعی:

هیچ نظری وجود ندارد

  • سلام، مهمان