مهدیه مجرد

روش های افزایش بازدید رایگان و واقعی شماره دو

قبلتر درباره مسیرهای افزایش بازدید صحبت کردیم، دلیل این که چرا هر کسب و کاری باید به فکر افزایش بازدید باشه و این افزایش ورودی سایت به چه کاری میاد و چه کارهایی نباید برای افزایش بازدید انجام داده بشن و به اینجای کار رسیدیم که برای افزایش بازدید و بالابردن رتبه سایت چه کارهایی را میتوانیم انجام دهیم.

این مقاله در ادامه صحبت های گفته شده نوشته شده و تکمیلی به حساب می آید، بنا براین اگر هنوز مقاله قبل را نخوانده اید شدیدا توصیه میشود مقاله را از این لینک مطالعه نمایید.

14. تولید محتوای اسلایدی

سایت هایی که جز پربازدیترین سایت ها رتبه بندی میشونداز تولید محتوای کاربردی استفاده کرده اند، تولید متحتوای کاربردی با استفاده از نرم افزارهایی همچون پاورپوینت تعداد بازدیدکنندگان شمارا افزایش خواهد داد و برای این که محتوای شما به اشتراک گذاشته بشه لینک پرکاربردی خواهید داشت.

15.همکاری درفروش

این آیتم برای بخش فروشگاه های آنلاین درنظر گرفته شده که این روزها خیلی هم طرفدار پیداکرده، سیستم همکاری درفروش میتواند افزایش قابل توجهی دربخش بازدید سایت شما داشته باشد. براساس این سیستم درواقع مشتریان شما بازاریابان شما به حساب می آیندو میتوانند سایت شمما را در شبکه های اجتماعی مختلف به کاربران دیگر معرفی کنند، این عمل باعث میشود شما به صورت رایگان هم بک لینک برای سایت خود بگیرید هم بازدیدکنندگان و مشتریان و البته بازاریاب های جدید به تیم خود اضافه کنید.

16. تولید و انتشار کتاب

تولید کتاب های الترونیکی خیلی آسان هستند، درواقع شما توانایی این را دارین که همین محتوای ارزشمندی که برای سایت خود مینویسید را به صورت کتاب های الکترونیکی در سطح اینترنت منتشر کنید و آنها را در سایت هایی مانند کتاب ساز یا تک بوک که مشتریان زیادی دارند آپلود نمایید، در این روش هم کاربران با مشاهده و خواندن کتاب های شما با شما و سایتتان آشنا شده و میتوانید بازدید دریافت نمایید.

از طرف دیگر افرادی که با مطالعه کتاب شما از آن خوششان آمده نیز آن را در شبکه های اجتماعی خود منتشر و معرفی میکنند و این یه معنی میتونه داشته باشه، دریافت ورودی رایگان بیشتر…

17. نسخه موبایلی سایت

به کاربران نسخه موبایلی خود توجه داشته باشید، چرا؟ چون این روزها دسترسی به اینترنت در هر زمان و مکانی مهیاست پس بیشتر کاربران در مترو، اتوبوس، داخل تاکسی و حتی زمان قبل خواب از گوشی برای سرچ موضوعاتی که ذعنشان را مشغول کرده است اسفاده میکننند و اگر سایت شما رسپانسیو خوبی برای کاربران موبایل نداشته باشد مورد توجه قرار نمیگیره و کاربری برای بار دوم با گوشی وارد سایت شما نمیشه.

18. آزمون برگذار کنید

از اثرگذارترین ابزارهایی که میتوان نام برد برگذاری آزمون است، ازآنجایی که نرخ تبدیل آزمون بسیار بالاست، میتوانید از آن برای افزایش مدت زمان حضور کاربران در سایت، لینک دهی انتشار مطلب در شبکه های اجتماعی استفاده نمایید.

19. راه اندازی CDN که به آن شبکه توزیع محتوا گفته میشود، یک سیستم یک پارچه از سرورهای پرسرعت برای میزبانی داده های سایت که تاثیری مستقیم بر روی سرعت سایت و افزایش رتبه آن دارد.

20. استفاده از ابزار کش

اگه از سیستم مدیریت محتوا استفاده میکنید یکی از کارهایی که به نظرم ضرروریه انجام دادنش استفاده از پلاگین هایی هست که سایتتون رو کش کنه، این کار باعث میشه سرعت لود سایت بره بالا و توی سئو بتونید رتبه بالاتری بگیرید، حالا اسن سیستم کش چه کاری دقیق انجام میده؟ این کار باعث میشه اطلاعات سایت برای کاربرا با سرعت بیشتری لود بشه و وقتی یه کاربر برای بار دوم وارد سایت شما میشه زمانی برای بارگداری مجدد انجام نده و این کار علاوه بر افزایش سرعت سایت افزایش رضایت کاربر را هم فراهم میکنه.

21. ارسال پست مهمان

پست مهمان یکی از راه های افزایش بازدید از سایت هست، یکی از راه های مطمئن که میتونه ترافیک سالم رو به سمت سایت شما بفرسته، با این کار هم ترافیک میگیرین هم باعث میشید کاربرا محتوا رو برای افراد دیگه هم بفرسته، درواقع این مدل محتوا اگه با کیفیت باشه باعث میشه توسط مخاطب نوشته بشه و توسط خود مخاطب برای افراد دیگه بدون دخالت شما ارسال بشه، همینطور میتونید با سایت های دیگه تبادل لینک داشته باشید و هرپی بازدیدتون از این پست ها بیشتر باشه رغبت به استفاده از این پست های مهمان در سایت شما هم بیشتر میشه.

22. خبرنامه

یکی از روش هایی که 90 درصد سایت ها ازش استفاده میکنن خبرنامه است، شما با گرفتن ایمیل کاربرانتون که براشون مهمه با شما در تعامل باشن ایمیل هایی از موضوعات جدیدی که در سایت آپدیت کردین میفرستید و همین کار باعث افزایش بازدید و جدب ترافیک میشه برایتون.

23. کلمات کلیدی

اصول سئو میگه شما باید با کلمات کوتاه (تک سیلابی) صفحه اول گوگل باشی تا بگن سئو اصولی داشتی اما از اهمیت کلمات کلیدی بلندتر قافل نشید، میدونید چرا؟ چون این کلمات رقیب کمتری دارن و شانس دیده شدن شما با این کلمات بیشتر میشه و میتونید نظر مخاطبان را حلب کنید.

24.بخش نظرات

بخش نظرات سایتتون رو باز بزارید و جواب همه کاربراتون رو بدین، شاید ندونید اما یکی از دلایلی که گوگل سایت شمارا محبوب میدونه مقدار رضایتمندی است که کاربران به شما رتبه دادن و این کار کوچک میتونه رضایتمندی کاربراتون رو در پی داشته باشه.

25. آنالیز رقبا

این باید همیشه به یادتون باشه که ذقبای شما هم به فعالیت خود برای بهبود رنک و رتبه سئو خودشون ادامه میدنن پس لازمه تا از فعالیت های آنه باخبر باشید تا با شناخت نقطه ضعف آنها ایده مناسب تری برای خود پیدا کنید.

26. آنالیز سایت

زمانی که روش های مختلف را برای افزایش رتبه سایت امتحان میکنید باید درصد پاسخگیری خودتون رو محاسبه کنید، با آنالیز سایت خودتون میتونید متوجه شید که کدام راه برای افزایش مجدد رتبه سایت بازخورد بهتری داشته و کدارم را باید مجدد امتحان کنید.

27. وضعیت صفحات سایت خود را بررسی نمایید.

لینک های خراب یا شکسته را از گوگل جمع آوری کنید، این لینک ها درصد نارضایتی کاربران رو بالا میبرن و باعث افت رتبه شما در گوگل میشوند. زمانی که کاربر با کلیک کردن روی لینک موجود در گوگل وارد سایت شما می شود و با صفحه 404 روبرو می شود سریعاسایت رو ترک کرده و این یعنی بدترین اتفاق از دید گوگل میتونه باشه. با این اتفاق کاربران مختلف سایت شما را به عنوان یک سایت اسپم شناخته و دیگر سراغ سایت شما نمی آیند و این یعنی کاهش بازدید از سایت.

28. اینفلونسر مارکتینگ

یکی از روش هایی که باعث میشه افزایش بازدید داشته باشید اینه که از افرادی که به صورت اینفلونسر کار میکنند بخوایید تا شما را معرفی کنند، این کار باعث جذب کاربر و ورود ترافیک به سایت شما میشود.

29. نوشتن در بسترهای رایگان نشر محتوا

یکی دیگر از بهترین کارهایی که می توانید انجام بدهید این است که محتوایی را بنویسید و روی پلتفرم‌های رایگان مثل ویرگول، مدیوم و … منتشر کنید. این کار به شما کمک می کند تا بتوانید برای سایت خودتان بک لینک ساخته یا اینکه از کاربران بخواهید مطالب تکمیلی و جذاب‌ تر را در سایت‌تان دنبال نمایند.

30. منتشر کردن محتوای طولانی

برخلاف آنچه که برخی از افراد فکر می‌کنند همیشه تولید محتوای کوتاه بهتر است، تحقیقات نشان داده است که محتوایی که بیش از ۳ هزار کلمه باشد، ۲۸ درصد بیشتر به اشتراک گذاشته می‌شود. از این رو یکی از روش‌های افزایش بازدید سایت که به آن اشاره نمودیم، انتشار محتوای طولانی به روش آسمانخراش (Skyscraper) میباشد.

روش آسمان خراش اولین بار توسط برایان دین یکی از متخصصان برجسته حوزه سئو و دیجیتال مارکتینگ مطرح گردید. این روش پیرامون شبکه‌ای از بک لینک‌ها به محتوای شما به صورت پایدار، مقیاس‌پذیر و نتیجه‌محور کار کرده و به بالا بردن بازدید سایت کمک مینماید.

اساسی ترین جنبه تولید محتوای طولانی و آسمان خراش ایجاد بک لینک‌های قوی از سایت‌ها و منابعی میباشد که به عنوان پلتفرم‌های معتبر آن ها را می‌شناسیم. چون الگوریتم‌های گوگل عاشق محتوای باکیفیت میباشند، در نتیجه اگر محتوای شما را با ارزش میخوانند یا محتوای شما از سوی یک سایت معتبر پیشنهاد شده، آنگاه در نتایج جستجوی گوگل رتبه بالاتری می‌گیرید. در این روش حتی نیازی ندارید خودتان دنبال سوژه تولید محتوا بگردید و می‌توانید از نمونه‌های موفق قبلی نیز به سبک خودتان استفاده نمایید.

31. پادکست تولید کنید

پادکست ها امروزه توسط قشر عظیمی از افراد مورد توجه واقع شده اند پس تولید پادکست میتونید طرفداران بیشتری را به سمت خود و سایتتون جذب کنید.

نویسنده مطلب:

شبکه های اجتماعی:

هیچ نظری وجود ندارد

  • سلام، مهمان